We got a door

Men f*n så det ser ut ändå!;)



Lägg till att jag försökt organisera, rensa och sortera
huset för att få lite mera plats och ordning och data-
rummet ser numera 1000 gånger värre ut när x antal
lådor, kartonger och påsar står och ligger osnyggt i 
huller om buller och väntar på stegtransportering upp
på nya vinden.

Och ja, dörren har stått där ett bra tag nu, dock är
den fortfarande lika läcker utan lister och rätta
handtaget. Men whatever! Vi har en dörr iaf.

Hallen är också sjukt ofin för stunden. Men tänk så
mycket finare den då kommer att bli när jag sen
slutligen får fingarna ur och införskaffar mig lite
spackel, sandpapper och en rulle tapet!
Vägguttaget efter ett förlänge sedan borttaget tork-
skåpet ska bort, golvet som jag inte älskar blir kvar
men med snyggare matta och sen kommer även
nya snygga krokar, som jag redan äger, att få
komma upp på väggen och snygga sig.


Man får ha lite bra fantasi bara.
Shit så fint det kommer att bli:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0