Blingo blingo

Blääh så ont i ryggen jag har börjat få (igen) på senast.
Kanske inte helt konstigt med tanke på att det brukar
börja smyga sig på då jag varken tränar eller rör på mig
särskilt mycket... och ja, äumhh, just nu är det väldigt
lite för att inte säga obefintligt av den varan.
Men hata ryggont så i förrgår packade jag in bägge
småbarnen i vagnen medans Daniel och Tobbe byggde
på sovrummet och så promenerade vi till 7 eleven där
jag och Astrid köpte oss varsin banan och så en dubbel
latte till mig (annars skulle jag kanske råkat förbränna
en kalorie eller två;)
innan vi gick hem igen och hängde
i lekparken en stund. Första minutrarna mot latten
gjorde fruktansvärt ont men redan efter 10-15 minuter
kändes ryggen lite bättre och på vägen tillbaka hade
jag inget ont alls. Kan vara en bra anledning till att
börja röra lite mer på sig kan tyckas!

Idag har varit en riktig chill-dag. Min tur att ha sov-
morgon (igår klev Hilding upp 04.47 och idag 05.45;P)
och jag kunde hålla mig kvar i sängen ända fram till
halv 8. Trodde innan jag tittade på klockan att den var
minst 10.00, men 7.30 är ju inte så dåligt det heller;)
Tog en skön morgonpromenad alldeles själv, sen
frukost, dusch och kläder innan vi åkte ut på
storheden och Toys r us för att inhandla present till
Alvin innan jag sen hoppade av hos Emma på vägen
hem för fika och Blingo-visning. Hade först inte tänkt
köpa något alls, men självklart gjorde jag det ändå;)

Stjärntights och en gräsgrön tröja till blev det till
Astrid... eller Hilding, vem det nu passar bäst.
(Ja, jag vet att tröjan på bilden är turkos men
den gröna tröjan får man föreställa sig;)


När jag kom hem packade jag upp nya kökslampan
och köksmattan från Ellos och sen fick vi även upp
de rätta rullgardinerna inne i vardagsrummet som
fått stå och väntat i klädkammaren och bar samlat
damm ett bra tag.

Nu blir det familjemys i soffan med varma mackor,
cheesecake och nya Robin Hood.

Kommentarer
Postat av: Sofia

http://www.blocket.se/lulea/IKEA_barnstol_Agam_29513516.htm?ca=1_9&w=0

måla måla



Snygga kläder

2010-09-12 @ 23:26:51
URL: http://thehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0