Nope

Daniel har snott "min" sladd som behövs för att föra över
bilder från kameran till datorn och eftersom han från 
någon vecka tillbaka och fram till tisdag (Åh lord. låt det
bli tisdag snabbt!) jobbar all the time, och då menar jag
verkligen ALL THE TIME så blir det dåligt med bilder, och
med andra ord ids jag inte blogga speciellt mycket alls.
Orkar gör jag knappt heller eftersom jag efter 19-20 tiden
på kvällen då de två söta små behagar somna inte har
speciellt mycket ork eller energi kvar och då dessutom
ska försöka hålla hushållet något sånär fungerande med
tvätt, disk och ÅHH-så-tråkigt-och-så-totalt-meningslöst-
städande-då-det-ändå-ser-precis-likadant-ut-morgonen-
efter städande.


Hur tusan ÖVERLEVER människor att vara
ensamstående???


All heder.
Jag börjar känna att jag skulle behöva en överlevnads-
bok inom ämnet om situationen skulle vara mer
permanent.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det funderade jag också på när T var borta 2 hela dagar för ett tag sen haha. Att få ihop hela karusellen med flera barn, tvätta, städa, diska, handla osv varenda dag kan inte vara helt enkel som ensamstående. Så en handbok vore nog helt klart välbehövlig även för mig om jag skulle vara ensam med barnen oftare.

2010-10-01 @ 08:45:07
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0