Min unge är en skitunge!

Jag vet inte riktigt hur jag ska försöka förklara mig själv,
men ibland blir man bara övermodig helt enkelt!;P

Bägge barnen lekte jättefint i vardagrummet helt inne
i duplovärlden så där någonstans tänkte jag att om jag
skyndar mig jättejättemycket så hinner jag nog faktiskt
slänga mig in i duschen och så ut igen innan något
tokigt hinner hända...


Nej, det hann jag INTE.

Astrid vet vart vi förvarar hennes tuschpennor. Och
hon kan både flytta stolar och klättra.
Först skällde jag på henne då jag på en gång jag kom
ut upptäckte hallväggen och toalettdörren. Sen blev jag
ännu mer irriterad när jag såg köksbordet...


... men sen kom Hilding ålandes och då kunde jag
bara inte hålla mig för skratt!

Tur att Astrids tuschpennor är sånna där bra pennor
som försvinner hur lätt som helst med bara lite vatten,
annars hade även vardagsrumsbordet gjort mig rätt så 
upprörd.


"Oj oj." Astrid beskådar bekymrat det som har hänt
på väggen. "Hinni rita" försökte hon där ett tag,
MEN GLÖM DET! svarade jag, och så fick hon grina
och tycka väldigt synd om sig själv en liten stund.


... med betoning på en liten stund.
Sen såg hon ut ungefär såhär.

Because she´s the devil in disguise,
Oh yes she is!♥


Hilding som tagged!;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Fy fan vad hon är härlig! :D

2010-09-11 @ 06:41:30
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0