Luleå vs Skellefteå

Och efter att precis ha fått i säng och vunnit kampen 
med två små skrikandes och icke-vilja-sovandes söta
små samtidigt som min oäkta hälft skriker sig hes och
har roligt (mest troligt) på hockey så orkar jag inte
skriva mycket alls... så här kommer bara en hel
massa bilder från dagen på Arcus istället;


Fridolina påväg till basketmatch i Arcus


En mamma och en Hilding utanför omlädningsrummet.


Svettigt utan avbytare.


Konsten att roa en bebis i en sporthall.
(Ja Hilding kommer ALLTID vara min bebis;)


Fridas arm som fortfarande är röd och svullen efter
sprutan.


Snyggingar.


Fin i silverhårband.
(Så att inte håret faller ner i ögonen;P)

... The End.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Hittade till din mysiga blogg av en slump (minns inte hur). Jättefina barn ni har! Ha det bra! :)

2010-09-18 @ 22:29:51
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Malin

SnyggHilding i hårband :) Känns som att Astrid (min Astrid alltså) och Hilding har ungefär samma stora problem med en lugg som jämt hänger för ögonen ;)

2010-09-19 @ 17:16:31
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Jenny

ÖH var var ni? Vi var ju där i två dagar och inte har vi setts!!

2010-09-19 @ 22:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0