Baksidan

Eftersom jag inte är världsbäst på att uppdatera vissa
saker i bloggen så kan jag väl lägga till för
dokumentationen att vi faktiskt har en jäkligt snygg
baksida i alla fall. Det har vi väl haft i lite över ett år;)
men tyvärr syns den ju inte så ofta eftersom det är just
en BAKSIDA, men ibland när jag känner mig måttligt
less på utbyggnationer, renoveringar eller bara våran
mindre vackra gula och tyvärr även ganska fula
framsida så brukar jag promenera bakom huset och
åskåda lite framtidsvisioner... och sen känns det
mycket bättre.


Den snygga sidan av huset.


Baksidan. Planen för framtiden är även stenar efter
hela huset närmast grunden, så kanske om en sådär
50 år ligger de där;)


Baksidan från andra hållet. Där slutar sedan det snygga
och det gula flagnade tar över.

(Om någon undrar över sladden/kabeln som bara hänger
så säger jag bara DANIEL. Att leva med Daniel är att
leva med kablar och likanande skit. Man får ta några
extra andetag ibland och styra upp när det går för långt,
men för det mesta brukar det fungera bra;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0