Tjejhelgen fortsätter

Igårkväll  kollade vi på film jag och Frida, Twilight Eclipse,
men Frida som sett filmen tidigare på bio somnade halv-
vägs igenom under en mysig filt i soffan och lät mig
våndas lite i min ensamhet över att Bella för det mesta
verkar vara fullkomligt dum i huvudet!;P
Fortfarande är jag inte direkt förälskad i någon av de
manliga huvudpersonerna men never ever in a million
years
skulle jag vilja gifta mig med gråa, kalla och rätt
så tråkiga Edward vampyren som spelar en massa dålig
klassisk musik och knappt går att hångla med!

-Om du inte håller med mig om att Bella absolut borde
dumpa Edward genast och bli ihop med Jacob istället
så knuffar jag ner dig från soffan!
hotade jag Frida.

Men givetvis höll hon inte med mig ändå.

-Jag tycker hon ska gifta sig med Edward... för det är
honom som hon älskar mest. Och man ska alltid följa
sitt hjärta, s
varar Frida och får mig ofta att undra vem
av oss som egentligen ska försöka föreställa den kloka
föräldern.

Jag gissar dock att vi kommer att fortsätta tycka olika
om killar även då Frida börjar komma hem med egna
(eller om hon nu hellre vill komma hem med tjejjer).
Men förhoppningsvis dröjjer det lääänge till dess för
jag vill fortfarande mycket hellre bestämma då också
än att hon bara ska "följer sitt hjärta"! Går detta inte
att kombinera så säg?!?;)

Snart ska vi börja tillaga middag i form av pommes
och fläskfile och sen blir det nog lördagsmys i soffan
med chips och dip.
Det är riktigt nyttigt att tjejhelga. Men imorgon drar vi
nog till badhuset... och då lär vi få motionera har jag
en känsla av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0