Ta inte mina saker!

-Ta inte mina saker! skriker Astrid som är inne och
bossar sig i Fridas rum samtidigt som hon kramp-
aktigt håller fast i en pall.
-Uuuut! brukar vara Fridas vanligaste svar, men idag
är hon extra schysst och bjuder Astrid på två
tatueringar i äkta halloween anda.

 
Tydligen äger Astrid en hel massa av Fridas saker!;P
(Observera lillebror snabb som en liten vessla under
datorbordet så snabbt han insåg att dörren till det
förbjudna och därför underbara rummet stod öppen)



Spooky.

Det är lite roligt att de längsta meningarna Astrid
oftast drar är de bitchigaste. Eller så egentligen ´
kanske inte.
Häromdagen trängde hon sig in i badrummet där jag
och Frida stod och borstade tänderna och skrek;
-Flytta på dig, jag här först! innan hon sen försökte
knuffa bort oss från handfatet med sin lilla rumpa.
Hade hon ingenting för.

Jag frågade Frida idag vem av Astrid och Hilding som
är jobbigast att ha inkräktandes i sitt rum.
-Astrid tror jag, svarade Frida efter en liten betänketid.
Hilding river sönder mer snabbare men han kan man
lyfta bort. Astrid är mer... spretig.


Astrid är spretig.


Hilding är mest petig.

Kommentarer
Postat av: Carro

åh tack så mycket, :) Hur gör du dina bilder runda föresten?

2010-10-29 @ 08:29:35
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: [email protected]

Cool tillbakalutad stil Astrid har i fåtöljen:)



Välbonade golv är nog att ta i, önskar att det vore så haha. Men man ligger lite efter i städningen efter att ha varit sjuka länge.

2010-10-29 @ 12:39:15
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0