Oktober... och lite vinter.

Brrr.
Lite kallare idag.

Jag och Lisa roade barnen och oss själva med att
promenera ner till Miljögården för en kaffe och kaka
efter lunch och på promenaden tillbaka svängde vi
förbi hemma hos Lisa och Malte och blev bjudna på
lite te och bulla och husesyn på deras nya fina hus.

Det är ganska vackert ute ljust nu, även om jag
redan håller på att frysa halvt ihjäl. Idag kom små-
barnens nya vintermössor och ett underställ till
Hilding med posten, själv funderar jag starkt på att
plocka fram dunjackan redan, fastän termometern
bara visar på några få grader minus.

Inga bilder har jag tagit idag, men här kommer
några äldre bilder från en dag i lekparken då det
var pyttelite varmare ute;













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0