Friday friday

Idag har jag hälsat på hos Peter tandläkaren på
förmiddagen och otroligt men sant så hade jag inte
ett enda hål! Det ÄR otroligt, tro mig.
Och jäkligt skönt.


Ungefär så man blir såhär glad.

Lisa med Alvin kom hit och hjälpte mig med att
passa de busiga små under tiden och sen när jag
kom tillbaka så käkade vi korv med bröd till lunch
tillsammans. Nu har Ozzy åkt iväg på hockeyläger
över helgen och Daniel som de senaste dagarna
jobbat till bortåt 02 på natten väntar vi väl inte
hem direkt snart, så jag och Frida satsar på en
tjejkväll med tv eller film, godis och lite tända ljus
... så fort vissa klåfingriga, väldigt eld-osäkra och
icke-godistillåtna busar har hoppat i sina sängar.

På tisdag fyller världens finaste Pumla hela 2 år(!),
shaiit så fort tiden går när man har roligt!







Loving the weekend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0