Första julklappen!

Det måste vara rekord.
Fast då är det ju då till Astrid... så det kanske inte gills.


Roliga vertygs-bestick från Lagerhaus och härliga
Stina Wirsèns "Vem blöder" med katten som råkar
såga sig i benet så blodet sprutar och fågeln som
blir hamrad på näbben. Älskar Stinas böcker.

Eftersom jag även har "a thing" för motiv och mönster
från serier så råkade även denna popcornskål i hård-
plast och en matchande soffkudde ((även dessa från
Lagerhaus) följa med mig hem från stan igår fastän
jag egentligen bara åkte dit med ny deo och mascara
på inköpslistan. Förutom mitt och Lisas obligatoriska
morgonfika de gånger vi besöker innerstaden hos
Cafè Lina.


Oh, honey... i love this popcorn-skål...


... and i love kudden med.

Köpte även två chokladkalendrar till storbarnen
men insåg sedan när jag kom hem att jag själv-
klart måste köpa tre stycken till. Döhh, jag och
Daniel gillar ju också choklad och Astrid lär ju 
inte sitta tyst och "snällt" och bara titta på då
storsyskonen öpnnar chokladluckor!

Hilding stackarn blir däremot utan. Som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack :)



Okej, jag är ute efter exakt en sån header, med bara en bild som man kan ändra när man vill men jag vet inet hur man gör :/

2010-10-28 @ 15:40:07
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: [email protected]

Fina saker! Såna där verktygsbestick är ju nästan ett måste till händiga Alice, måste nog härma ditt julklappsköp :)

2010-10-28 @ 19:59:06
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0