Dagens Outfit

Galonbyxor,
och en smått galen mix av mönster och färger.


Lite småfolk, lite pop, lite molo och lite namnlöst.

Jag frågade Daniel i morse när han kom ut ur duschen
om han hade tittat ut och sett vad det var för väder ute.
-Nä, men jag såg på facebook att alla som inte har
vinterdäck kommer att få jobbigt att ta sig till jobbet...
så jag gissar på snö och att jag kommer att få jobbigt
att ta mig till jobbet!

Ja, detta facebook.

Barnen tycker att snön är fantastisk.
-Jaa, nu kan man snart åka skidor, utbrast Frida lyckligt
och Astrid var helt salig över att marken plötsliogt var
vit och regnet kallades för snö.
"Morron, morron. NÖÖÖ!" väckte hon Ozzy imorse.




Det gick inte helt snabbt att ta sig till dagis idag,
men vi hade väldigt roligt på vägen dit... även
om nog Astrid hade det lite roligare än mig.



Hilding myser i sin åkpåse.

Vi passade på att ta en promenad efter att vi lämnat
Astrid på förskolan och Hilding somnade halvvägs och
sover ÄNNU ute i vagnen! 2,5 timme senare!
Inget mig emot egentligen för nu har jag hunnit plocka
massor av grejjer, tvättat, hängt och vikt tvätt och
slagit igång ännu mera, surfat, ätit och lite annat men
nu får han ju nästan ta och vakna. Var tvungen att gå
ut och peta lite på honom alldeles nyss bara för att
kolla så att han fortfarande lever.

Regn, rusk och lite snö är mysiga grejjer tydligen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Härlig blandning av fina kläder:) Mina matchningar blir bara värre och värre, ibland måste man pga av vädret kombinera på ett sätt som man inte tänkt sig när man köpte kläderna ;)

2010-10-14 @ 19:38:04
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0