Vintermåndag

Lite bitigt i kinderna ute.
Jag har nog ungefär världens sämsta värmebehållnings-
förmåga så att klä mig själv nu är ungefär lika mycket 
omständigt som att klä på de små.


Brrrr

Köra vagn, och framförallt syskonvagn, i snö gör en
dock varm ganska snabbt. I alla fall när varken
styrkan eller konditionen ligger på topp just nu.


He´s a rainbow. A rainbow in black.

Hilding är lite hängig, lätt febrig och aningen snorig.
Glad är han också... och jäkligt gullig. Han skrattar
helt mycket, till synes utan anledning men
förhoppningsvis betyder det att han är nöjd och
belåten med livet. Och att han är smått galen!;)

Astrid har varit till hertsökullar i och åkt pulka med
Ozzy och grabbarna och jag ljuger om jag säger att
jag inte var sjukt nervös för skador och annat tokigt
sen när jag skulle hämta upp henne efter att jag följt
Frida upp till basketen. Tack och lov var allihopa vid
liv och inga brutna ben eller hjärnskakningar.
-Mamma, du skulle ha sett när jag och Astrid flög sex
meter i hoppet där borta!
var det första Ozzy glatt
berättade när jag frågade om hur det hade gått.
-Ja men jag höll ju i henne så att vi flög tillsammans
och sen fick hon landa på mig! svarade han sen då
jag uttryckte lite missnöje.

Jamen dåså!?!


Astrid tycker att det är coolt att vintern är
fullproppad med gratis "glass"!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha. Tur att du slapp se den pulkaåkningen men du skulle nog även skippat att fråga hur det gått :-)

2010-11-15 @ 22:08:21
Postat av: Anonym

Jag tycker det räcker med att ha snö runt jul. =)

2010-11-18 @ 14:02:05
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0