Sweet sweat!

Igårkväll slog vi igång bastun och svettade ut våra
förkylningar innan vi avslutade kvällen med Cola och
lussebullar framför en Twilight.

Själv känner jag mig botad, men Fridan blev
fortfarande hemma från skolan idag med rinnande
näsa och hes hals och snoret rinner även fortfarande
på lilla H.


Mörkt, mysigt och svettigt!

Vet inte om man kan kalla det för "tur" riktigt men
till våran snoriga fördel så är även Alvin snorig för
stunden så jag och småbarnen blev lyxigt nog
bjudna på nybakad blåbärspaj hos Lisa och
company där jag även fick äran att hålla i pytte-
lilla mini H, aka Helge.  
Åhhh så söt och liten man kan vara!


Nä, Hilding är verkligen ingen bebis längre.
Plötsligt blir det ganska uppenbart!;)


Astrid har ju varit stor länge, men nu är hon t.om
så stor att hon kan klappa och stryka på bebisar
jättesuperförsiktigt. (Hilding känns inte riktigt lika
bebis-safe;)


Se på tusan, det finns nog en hel del fördelar med
att ha lite längre än 14-18 månader mellan barnen
också!;) Fast nu är vi done, done, done på bebis-
fronten så det räcker fint med att Lisa kan berätta
om dom eftersom.

Men bebisar kommer nog alltid att vara sjuuukt
fina att titta på, mysiga och väldigt väldoftande!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0