Njaa

Jag vet inte riktigt om en barnbok vore helt optimalt,
då kanske socialen skulle knacka på dörren för att "låna"
mina barn lite!;)
Det skulle väl vara om en sådär 40 år annars, då barnen
är stora, "hela" och fortfarande lyckliga och jag kan säga
till Daniel att;
FAN, det gjorde vi bra!

... fast det säger jag iofs redan nu, om jag ska vara helt
ärlig.

Annars så håller vi äntligen på att kurera oss. Igår
spenderade jag större delen av dagen i soffan utslagen
av snor, huvudvärk, öronvärk, halsont, lite feber och
allmän orkeslöshet, men idag känns det betydligt bättre.
Frida hade också feber igår och sov med mig i soffan ett
par timmar men säger också att hon är "frisk" idag.
Hilding hostar fortfarande lite, bägge småttingarna
hostar på nätterna men det går i alla fall frammåt. Och
så länge vi slipper kräksjuka (och annat ännu hemskare)
så tänker jag försöka att klaga så lite som möjligt.

Jag vill hälsa på bebisar, men för att kunna göra det så
måste man vara frisk på riktigt så istället åker vi ut till
Papi och farsdag-grattar honom lite i efterhand med
både förkylning och present, och så vårat sällskap
vilket ju givetvis är det bästa!


Finbarnen (som fortfarande är mina;) "leker" fint
på morgonen.

(Det syns på kläderna vem av dom som fortfarande
kliver upp tidigt och vem som börjat bli stor på
allvar och plötsligt gillar sovmorgon:)

Kommentarer
Postat av: lisa

yes jag tycker också att han föddes typ igår så det är bäst vi aktar oss för innan vi vet ordet av så kommer alla våra småttingar vara tonåringar på väg att flytta hemifrån.



Helgebebisar får man förresten hälsa på trots lite hosta och snor. Alvin snorar också på rätt bra och vi är inte riktigt bäst på att sitta hemma så Helge har redan hunnit med besök på barnens hus, kvantum, teknikens hus, stan och en fika både på linas och börje olssons så han träffar nog på en del baciller mest hela tiden.

2010-11-21 @ 12:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0