En tjejgrej?!

I fredags satte jag upp jättefina välkomst väggtext/bilden
från Tradera i hallen (som förövrigt fortfarande befinner
sig "under construction").


Hello Gorgeous!

-Åh snyggt! var Fridas första kommentar då hon kom
hem från skolan och klev in genom dörren.
Dagen efter kom Fridas kompis över och det första hon
sa när hon klev in i hallen var;
-Wow, cool text!

Behöver jag ens nämna att varken Daniel eller Ozzy
hittills har uppmärksammat den och mest troligt inte
heller skulle bry sig om jag så pekade ut den för dem!?  

Betyder det att det är en tjejgrej,
eller bara inte en Daniel och Ozzy grej?!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har en killkompis som alltid uppmärksammar när något är nytt "åh, du har färgat håret", "shit, nya byxor", "jäklarna vilken snygg ny filt i soffan", "har du nytt nagellack" osv. Men han är den enda av det könet jag någonsin stött på som uppmärksammar sådana saker. :)



Och du, shit vilken cool text!

2010-11-22 @ 18:26:18
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är nog en tjejgrej. Som en kompis brukar säga, killar förstår inte storheten i vissa saker;)

2010-11-22 @ 20:03:05
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0