Dunka på

Fast på ett väldigt osnuskigt sätt.



Mormor var snäll och köte en mini-basketkorg med
tillhörande boll till Astrid som ÄLSKAR basket då Frida
var i Arcus-hallen och spelade basketmatcher för
några månader sedan. Det var egentligen tänkt att
Pumlan skulle få den då hon fyllde år, men då glömde
jag helt bort att jag hade den. Astrid blev inte utan
paket ändå, om vi säger så, så jag sparade den helt
enkelt till "en regnig dag". Och idag så regnade det.
Nää, inte på riktigt, men idag kom basketkorgen upp
i alla fall.


"Titta, Astti kan!"

Inget dagis för Pumlan idag, men jag kan då inte klaga.
Ozzy kräver varken speciellt mycket omsorg eller
omvårdnad och har kollat tv och spelat större delen av
dagen medans småbarnen till stor del har roat varandra.
Bråkat en hel del men även lekt och busat en massa.


Åker fort. Fast när Hilding skulle skjuta Astrid i
vagnen gick det inte sådär supersnabbt. Tuungt
för små benen och armarna, Astrid är inte
heller någon liten fjäder!;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååå vad kul att de leker med varandra även om de kanske bråkar också :)

Just nu är vi inne i en period när Alice oftast inte vill att Astrid ska vara i närheten. Det kan nog bero på att Astrid är lite väl närgången och kramas lite väl hårt ;)

2010-11-09 @ 20:26:19
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: jonathan

vart köpte ni basketkorgen? skulle gärna vilja veta. tacksam för svar :)

2010-12-05 @ 19:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0