Dagens outfit

Blingo,
me like!



Dagens aktiviteter;
Stora grabbarna kör hockey hela eftermiddagen
och hela kvällen lång, Hilding leker med älvor i
Astrids skohus och Pumlan bygger torn och tittar på
Shrek med mig och Frida (när hon inte äter tand-
kräm, klättrar på alla bord som finns i huset,
sminkar sig med vällingpulver eller försöker äta upp
mina stackars stearinljus som jag inte trodde att hon
kunde nå...).

Dagens skratt;
En överviktig Puss som sakta glider ner med hjälp
av sina framklor. It´s too die for.

Dagens drog;
Koffein. Men jag hade gärna tagit lite socker till.

Dagens fundering;
Hur länge ska lilla H vara förkyld?

Dagens I-landsproblem;
Vart sätter vi granen?!?
(eller egentligen; vart sätter vi sakerna som inte 
längre får plats då vi tar in granen och smäller upp
den i vardagsrummet där det egentligen inte finns
något som helst ledigt utrymme... vilket även
gäller resterande delen av vårat hus!?!) 

Men åhh vad jag längtar till jul!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad glad jag blev när jag såg att du gillade kläderna!! :)

2010-11-23 @ 23:11:17
URL: http://norenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0