Julkort

Jag finurlade lite på att försöka få till ett par "egna" jul-
kort att skicka runt till släkt och vänner i år. Lite corny,
jag vet, men ändå väldigt roligt att få själv i brevlådan.
Men jag vet inte.
Insåg idag när jag varit in till stan och köpt lite snygga
julfestkläder till samtliga Öman/Johannson kidsen att
det klurigaste ändå kanske inte är att få till en bra bild 
där samtliga fyra är samlade, glada och hyffsat
samarbetsvilliga (låter smått omöjligt bara där;)... det
kluriga är nog att få till en bra bild när samtliga fyra är
samlade överhuvutaget!


3/4 är riktigt bra jobbat tycker jag!
Men utan storebror blir det lite tomt.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Pumlan! Vilken fin sessa!



Texas ville inte ha tomtemössan på sig när Fredrik skulle fota honom men jag sa att det är väl bara att muta honom med lite godis! ;) Funkade galant!

Känns väl en aningens lättare att bara fota en... vette tusan hur man ska lyckas fota 4!



Lycka till! ;D

2010-11-25 @ 20:21:08
URL: http://tingelingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0