Jag var visst inte alls färdig med att sy gosaker,
som jag tidigare trodde.

Fick hem min symaskin iförrgår och hej bara vad
det går. Plötsligt har jag tusen och en olika ideèr,
problemet är bara att jag måste vara världssämt
på att avsluta saker.
(Kom kanske inte som någon chock nej!;)

Nästan en hel skokartong med olika små påbörjade
projekt lyckades jag skrapa ihop PÅ EN DAG/kväll!
Faktiskt inte en enda avslutad färdig sak
... men vem har bråttom!

Jag har ju hur myckt tid som helst.
Och så ingen alls.
Det pendlar ganska friskt det där.


Waiting to be.

Kommentarer
Postat av: Marie

Nu får du börja sälja de små godsakerna. :)

2010-05-13 @ 08:57:23
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0