Cutie

Hilding behöver aldrig gå (eller ligga;) hungrig. Är det
inte hans fantasktiska händer, någon dregglig leksak,
snuttefilten eller nappflaskan han har i munnen så
hjälper Astrid gärna till att hitta andra grejjer han kan
få slicka på.


Igår fick han äta gräs...


... och lite senare medans jag plockade ur
diskmaskinen fick han smaka lite yoghurt.
 


Det mesta rinner fortfarande ut, men det är ändå
jätte jätte tråkigt då man inte får smaka mera.



Majskrokar är bra. Mycket lättare att äta då de
inte rinner. Inte så mycket iallafall.


Imorse klev lilla Hilding Vilding upp tidigare än tuppen
(i vanlig ordning).
Glad som en liten lärka ligger han
sen och nyper och drar oss i ansiktet, håret och allt
annat han kommer åt. När D åkte till jobbet klev jag
upp gick jag och la honom i babygymmet framför tv:n
och där låg han sen och kollijoksade och skrattade
högt till America`s funniest home videos(!?!).
När Astrid sen kom upp blev han jätteglad och ville ta
och dra i henne så fort hon kom nära nog
... vilket såklart Astrid inte alls ville alls.

Nu ligger han och sover och Astrid river ut saker, så
nu tror jag vi går ut på gården ett tag så att jag kan
surfa och slöa lite i lugn och ro!;)

F-n vad sommaren är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0