Kardborre

Jag hade tänkt börja med överdragen till utedynorna
ikväll


... men det bidde inte så nej.

Jag och Lisa promenerade in till stan och tillbaks med
barnen idag och man skulle nästan kunna tro att det är
jag som är gravidis för när vi äntligen kom hem igen
så dog jag en smula i soffan.
Så mycket man nu tillåts dö med en Astrid och en
Hilding att hålla reda på.

Eftersom jag nu inte gärna lämnar soffläget när de små
äntigen har somnat så roar jag mig istället med att pilla
färdigt kakorna i många lager medans Frida och Nora
tittar på Talang.

Astrid lär plocka småkakorna i småbitar redan imorgon
och trolla bort några bitar här och några bitar där
... med det är smällar man får ta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0