En rooosa

En rosa liten sockersöt bakelse med pärlor och insydd
bottenplatta i kartong blev det  då igår.
Till mig!
(eftersom jag inte riktigt vet om A kan hantera att
pärlorna faktiskt ska sitta kvar;)


Av snyggaste rosa velouren som min vän klippt fram 
ur fodret på en gammal huvtröja.


En smaskig nåldyna att ha i mitt framtida syrum.

Fick även en stor bit sweatshirt med fint tryck som nog
ska få bli en väska eller så kanske en liten tröja?!


Kajsas Kafèkakor och Pappas Punschbollar. 

Samtidigt som jag gjorde en välgörning och stödde en
klassresa blev jag även ägare till dessa fina plastlådor
med coolt retrotryck. Perfekta till förvaring av trådar,
knappar, spets eller annat småkraffs.

Sen att de just nu innehåller massor av sötsaker är ju
inget minus direkt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0