Besatthet

Ja, det skulle man kanske kunna kalla det!



Ska vi kolla en film, undrar D.
-Mmmmm. Jag kommer... snart!
-Jag ska bara... göra färdigt en grej först,
svarar jag.


Chokladpraliner... eller nåt.

Sen är det ändå bara hockey på våran tv och jag
sitter och funderar på att jag förutom mera velour
också skulle vilja köpa mig lite kardborre. Fatta
roligt med bakverk som går att bygga ihop och
plocka isär.

Väldigt mycket opraktiskt men oj så skoj!


Mina snygga ballerina som ännu inte är riktigt
färdiga skulle nog göra sig finfint med lite
kardborre.


Idag ska jag och Jenny ha syjunta.
Det har vi bestämt!
Med sex barn och D som tydligen måste jobba...
så hmmm, vi får väl se hur det går. Det mesta brukar
dock funka med lite hot och en hel massa vilja.

Om inte annat så verkar vi ju iaf ha tur med vädret.

Jag tänker tårtljus eller kanske bara en liten isglass.
Kolla bara in den här underbara av Bag(erica) med
glasspinne och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0