Barnrum

Jag ÄLSKAR barnrum!

Jag ÄLSKAR att titta på barnrum, läsa om barnrum,
inreda barnrum, planera att inreda barnrum, drömma
om barnrum, shoppa grejjer till barnrum och drömma
om grejjer jag skulle vilja shoppa till barnrum.

Oskar och Fridas rum har ändrat form X antal gånger
under deras uppväxt men nu är det stopp. Nu är det
inte lika roligt längre, för nu får jag inte bestämma
allting själv längre.
Och då kan det lika gärna vara!;P

Kanske är det för att jag saknar ett eget barnrum att
leka i?!? men då tiden börjar närma sig (näe,
renoveringen går egentligen inte ett endaste dugg
framåt ännu, tyvärr) för Astrid och Hilding att bli
"eget-rum-ägare" så börjar mitt huvud direkt bubbla
med en massa olika idèer och "vill ha" atteraljer.

Här är några inspirationsbilder från världens bästa
tidning, Family Living:






Inte ens Oskar (eller mig själv heller för den delen)
skulle jag ha sovandes i den sängen. Men jag gillar
trälådorna till förvaring... och hade gärna tagit det
höga taket med:)


Vi plockar nog bort ena sidan på Astrids spjälsäng
och stoppar dit en stödbräda istället, tills vidare.




Bilder från familyliving.se

De två sista bilderna är från en lekstuga. LEKSTUGA!
Vem stoppar sån svinsnygg men dyr inredning där
liksom?!
Väldigt, väldigt fint är det dock. Astrid och Hildings
rum skulle gärna få se ut någonting åt det hållet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0