Som parentes

... så har det rasat lite snö från taket idag.
Med betoning på "LITE".

Liiite svårt också att ta sig ut med syskonvagnen
genom köksentren för tillfället.

Och är det någon som har barn som de vill bli av med
så är det bara att låta dom komma och leka hos oss,
för fortfarande så finns det lik förbannat snö kvar som
bara väntar på att dimpa ner.

Själv vill jag gärna behålla alla mina så jag har gett
stränga order om att ingen lek får ske i under risk-
zonen. Det slutade med att Frida snubblade över
hammocken istället så att den gick lite paj.


Det blir rätt skönt med vår och sommar, ja.

Kommentarer
Postat av: Lisa

japp jag kommer gärna och fikar imorgon efter en promenad...och kanske lite snöskottande också ;-)

2010-03-08 @ 15:14:27
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Soppa

Vi har ju inte plåttak så vi slipper sånt men snigel har fått skotta hela taket på baksidså vi sliper få det in i huset.

2010-03-08 @ 15:55:00
URL: http://thehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0