Snyggare är förväntat

Självklart så åkte även lilla Hilding på hosta, snor och
lite feber i förra veckan och idag fick han även ta en
sig en tur till farbror doktorn då han börjat låta så pipig
och andfådd då han andas, stackarn.

-Det måste vi absolut kolla upp på en gång. Det låter
nästan som RS,
"lugnade" barnmorskan på bvc då jag
ringde in imorse.
(Tänk att man alltd kan lita på att bvc lugnar om man
för en gång skull skulle känna sig lite hispig;)


En rejäl förkylning med viss påverkan på lungorna, var
den betydligt lugnare läkarens utlåtande efter en snabb
undersökning. Men för säkerhetsskull beordrades även
en snabbsänka och temp.

-NÄMEN! Utbrast kvinnan i labbet förvånat då jag och
lilla H dök upp då hon ropat efter en Hilding Johansson.
-Du var då betydligt snyggare än jag förväntat mig,
till och med jättesnygg!
-Jaha ja, ja jag kollade aldrig födelsenummret men
jag ser ju det nu. (skratt)

Hilding han skrattade han med, mest hela tiden
(förutom då labb-kvinnan höll fast hans lilla hand för
blodprovet).
Han vet nog inte riktigt om att han är sjuk. Men hem
kom han i alla fall med ett litet plåster på fingret och
lite bricanyl.


Världens snyggaste Hilding♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0