Party like a Rockstar

2x30 års fest på torsdag och dresskoden är
"rockstjärna".

What to wear, what to wear?!?!

-Men du borde ju ha hur mycket som helst i din
"gamla garderob" som skulle passa perfekt ,

tycker D då vi plötsligt har barnvakt klar och jag
börjar smått panika över att torsdag faktiskt
kommer väldigt snart!

Men nae!
Allvarligt, det är väldigt lite (om ens någonting alls)
i min garderob just nu som skriker rockstjärna!

Fick i alla fall för mig att plötsligt behövde mina
gamla platåstövlar som sedan länge befunnits sig
nerpackade i en kartong långt ute i bodan. Så i
eftermiddags så trotsade jag kilometervis med snö
för att bängla mig först ut till bodan, sedan in i
bodan och avslutningsvis fram till just den lådan.

För vem kan tänka rockstar och utklädnad utan att
slänga en endaste liten tanke på Kizz?!?
Jag bara undrar.



Jag hade dock tänkt mig en lite mera light-version
... eller ganska mycket mera light, haha!

Men just nu känns även det ganska långt bort från
var jag befinner mig. Imorgon måste jag i alla fall
börja med att inhandla en ny rakhyvel så att jag
åtminstone kan raka benen.
SÅ långt borta befinner jag mig alltså nu från
party-status.
En smula tragiskt. Ja.


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag trodde bilden föreställde din gamla garderob, haha. ;)

2010-03-31 @ 06:54:56
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0