Hilding by night

Inte riktigt lika gullig som han är under dagtid.

Strax före 06 fick Daniel kliva upp med både lilla H
och lilla A (som lilla H väckte) för att förhindra att
jag skulle "råka" rulla över lilla H med en kudde,
alternativt knuffa ner honom från sängen.

-Men han är ju jätteglad! Utropade D glatt då jag
låg och muttrade under en kudde och tyckte synd
om mig själv.
-Skiter väl jag i om han är glad eller inte.  Jag vill
att han ska SOVA!
tyckte jag.

Är man vaken och tjorvar mer än man sover på
natten får man ingen trevlig mamma, nej!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej kolla in min kompis blogg linn nothingbutbetter.blogg.se för det första komentera jätte gjärna och det är värdens bästa blogg ever så bomba henne med komentarer och följ hennes blogg

2010-03-15 @ 19:14:41
URL: http://mandaklick.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

känner igen det där...

2010-03-15 @ 23:47:22
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kommer verkligen ihåg den perioden då dygnet såg likadant ut. Man visste inte riktigt om det var dag eller natt till slut..

2010-03-16 @ 10:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0