Inte så irriterande

Det mesta i Ozzys liv är as-irriterande just nu.
Jag nöjer mig med att tycka att det är asirriterande 
att Hilding vägrar sova på nätterna och D tycker nog
att det är asirriterande att behöva kliva upp 05 med
två små piggeliner då jag psyk-brytar och går i strejk
vid ungefär samma tidpunkt.
Det börjar nästan bli ett mönster nu.

Men nu har jag fått sova till halv åtta och avblåst
strejken för idag och när man inte är zombie-trött
längre blir det på en gång tusen gånger roligare att
vara både förälder och föräldra-ledig igen.

Hilding har blivit såpass stor att han numera skrattar
högt då Astrid busar och spexar för honom så just
nu har vi en liten cirkus vid frukotbordet.
Inte helt fel att börja dagen med en massa skratt!

Idag är det fredag och jag fick det precis bekräftat
att det verkligen ÄR en superduper bra dag idag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0