Brons

Ozzy (och Daniel) fick avsluta hockey-säsongen med
en snitsig pokal och min mamma fick agera
småpluttsvakt medans jag själv sörplade ishallskaffe,
kände lugnet och hade det allmänt trevligt.

Till middag micrade vi rester och sen var jag och Lisa
iväg på ett helt galet bodystep pass som nästan
dödade mig... trots att jag var fruktansvärt lost större
delen av passet. Och tur var väl det! För hur död 
hade jag då inte varit om jag hade hängt med?!?;P

Handlade på vägen hem och kom på mig själv med
att spendera minuter med att febrilt leta efter Icas
tvättlappar och fullkornsris bl.a... inne på Coop!
Vanemänniska - eventellt!

Nu väntar jag bara på att få lägga mig ner i sängen
då Hilding beslutat sig för vad han vill och slutat
böka.


Superduktiga och fina, fina bronspojkarna efter
sista vinsten som de fick spela om i A-hallen, som
de stora pojkarna.
Aningens mindre publik - Men vad gör väl det!

Kommentarer
Postat av: Christina

Ja visst var det välförtjänt att få med sig en bronsmedalj. Grabbarna var så duktiga och vilken glädje det var.

2010-03-15 @ 08:20:22
URL: http://kickxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0