Hinni

Hade värsta planerna på allt jag skulle gör idag men
med en huvudvärk som envist velat hålla i sig i stort
sätt hela dagen i kombination med att Hilding
upptäckt ett nytt skrikljud - nämligen gladskrika
(låter precis lika illa som argskrik med enda skillnaden
att han är glad medans han gör det)
har gjort att jag
istället knappt fått någonting gjort alls.
Lite disk, lite tvätt, en promenad med småttingarna
och lite lek ute, lunch och middag och nu är jag lätt
färdig för sängen medans jag försöker vänta ut tvätt-
maskinen till att hänga sig själv (och gärna vika och
ta undan den torra tvätten som redan hänger där).


Gullungen Hilding skriker ut sin lycka.

Hilding börjar bli värsta stor-babyn och kan numera
åla sig fram rätt bra dit han vill. Han kan också sitta
själv i väldigt korta stunder och imorse var första
gången som han faktiskt fick i sig lite gröt.
Jag tror nästan han blev chockad själv för när gröten
åkte ner i strupen istället för ut genom munnen igen
som vanligt så fick han nästan kväljningar. Men sen
gapade han stort igen och ville ha mer. Fortfarande
är det dock inga mängder som åker ner imagen,
men det tar sig.

Han kanske inte kommer att leva på flytande föda
föralltid då!;)


No more baby! Hilding trashar babygymmet.

Kommentarer
Postat av: Soppa

Vilken snygg Hinni ,, det blir den som är på bild + att jag igår var in på asko och köpte ett blått som man kan varva med. nja nog tror jag det får råcka med 45 min man får ju spunk ocm jag ska gnälla mer ;-),, han har ju trots allt varit väldigt tålmodig

2010-06-10 @ 21:01:26
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Malin

Sticka rätstickigt är ju hur enkelt som helst, inge krusiduller alls.. Däremot du som syr värsta bakelserna har ju värsta talangen! =)

2010-06-10 @ 21:33:31
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0