Shopping popping

Cyklade förbi stan en sväng efter jobbet igår och brände
"lite" pengar. Planen från början var bara att köpa en ny
mascara och nytt puder... men sen hände något på
vägen.

Först "råkade" jag svänga in på DinSkon där jag nästan
blev lite hög av alla snygga skoningar som finns ute just
nu. Hade nästan glömt bort hur mycket jag älskar
skooor!

Textile boots

De här vita Converse-look-a-like tygskorna med
minikilklack från DinSko ropade på mig och sa att
jag verkligen, verkligen BEHÖVDE dem.

De fanns även en massa andra skor som ropade.
Främst superdupersnygga glittriga och glansiga
skönheter med höga klackar (ja jag tror att det
litegrann är min fetisch;)
men jag behärskade mig
då jag i ärlighetens namn redan äger ett antal som
jag ändå inte haft direkt tillfälle att använda på
sorligt många år.
Mitt liv är inte speciellt högklackat och glittrigt just
nu om vi säger så! Men liiite klackar är nog bra för
själen.

Hann så långt att jag tillochmed tänkte tanken att
idag skulle jag minsann bara shoppa saker åt MIG.
Och sen skulle jag bara springa upp en snabbis på
toaletten i Smedjan...


... som ligger alldeles för togigt nära Polarn O Pyret
med 30% rea.


Slutade kanske inte helt oväntat med att Astrid fick sig
en sådan jacka med matchande skalbyxa i storleken
större än den gröna skaloverallen som hon redan äger.
Kan man ens märkesnörda mera?!?
Betydligt dyrare än mina skor också kan tilläggas. Men
också snyggt!

Chockerande nog så fick jag även med mig hem BÅDE
mascara OCH puder innan jag cyklade hem sen.

And I LOVE my shoooes!♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Tittar också jämt på en massa fina skor med klack och sånt, men jag har ju inte använt de jag redan har på lääänge. Det känns inte riktigt som att det är sånt man tar på sig på en barnvagnspromenad eller i sandlådan;)

2010-06-22 @ 20:09:52
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com
Postat av: Ida

Jag gled också in en sväng på Pop idag. Jocke mummlade något om Harrys jacka igår, det var blött i sandlådan och edn sög till sej sand tillskillnad från Mildas nya Popjacka som han tydligen tyckte var toppen i sammanhanget:)

Så jag tog givetvis tillfället i akt att handla en sådan till Harry också, han nästan BAD ju mej göra det!?

2010-06-22 @ 20:29:19
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: Linda - Rosa chica

Hej :) skulle du vilja hjälpa mig att välja skal till min ipod touch? Kolla i min blogg vilka skal jag ska välja mellan :D

jättetacksam om du hjälper mig :D

Kram linda

2010-06-22 @ 20:30:06
URL: http://rosachica.blogg.se/
Postat av: Eroooticaaa

Hejhej:) Jag är ganska ny med bloggande och jag undrar vad du tycker jag kan göra för att föräbttra den. Kolla runt lite snabbt om du vill på bloggen. Om jag ska ha fler eller färre kategorier, eler något speciellt jag ska skriva om. Det är en SEXBLOGG, men den är inte som alla andras. Så hoppas du vill hjälpa mig:) tack på förhand!

2010-06-22 @ 20:39:43
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: lisa

detaljer och detaljer. värst vad du är krävande då ;-) den hade 10 fingrar och 10 tår, ett huvud, ett dunkande hjärta, två ben och två armar och allt annat sånt där som små bebisar ska ha. Räcker det med detaljer? ;-)

2010-06-23 @ 11:24:11
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: lisa

eller du kanske även ville veta att den mest troligt även har en snopp ;-)

2010-06-23 @ 11:26:11
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fin fin shopping

2010-06-24 @ 12:24:08
URL: http://thehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0