Ooops!

Strax efter 00.00 förra lördagen((söndagen) då äntligen 
hela vardagsriummet var vitt och medans D rumlade runt
på färjan så råkade jag ha lite vit färg kvar...


... så en av köksväggarna råkade också bli vit.

Jag tycker det blev snyggt och i mitt huvud är även en
annan vägg redan vit med, men jag har lovat D att
lugna mig... ett tag i alla fall.
Så vi får väl se vad som händer i framtiden.

Råkar jag springa på någon snygg och billig tapet så
är det nog annars Oskars rum som står på tur. Det är
aningen kaotiskt där inne just nu med en fortfarande
otapetserad vägg, en trasig malmbyrå, ett ouppackat
sängbord i kartong och ett stort tomt terrarium.
Kanske tur att han nästan alltid har dörren stängd,
slipper jag se eländet!;P

(Nej, utbyggnaden ger jag mig inte på.
När det kommer till att dra el så litar jag mer på
någon annan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0