Mygg

Plötsligt finns det myggor överallt.
Och de är galna!

Något måste ha blivit fel, 
för i år biter de även mig!?!

Visst, jag brukar jag också få massor av myggbett
(hallå jag bor som i norra norrland) men inte såhär. 
Inte på Hertsön!
Jag brukar dessutom vara väldigt, väldigt dålig så
myggorna brukar desperat hoppa på och antasta 
alla andra i min närmaste närhet och nästan akta
sig för mig. Men inte nu.

Alltså har jag två teorier;

1. Mina "små" nära-döden upplevelser med
blodbad och x antal transfusioner när Astrid och
Hilding kom till världen har lett till att jag plötsligt
går omkring och smakar gott!?!

2. Myggorna ÄR galna!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det kanske beror på båda:) Men myggen är helt galna i år, riktiga attackmyggor!!

2010-06-18 @ 14:23:21
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com
Postat av: Lotta & Joel

hehe...de är ju sååå många så i år har det nog inte möjligheten att välja och vraka vilket blod som är godast ;)

2010-06-18 @ 20:57:57
Postat av: Ida

Myggorna här är helt vilda. Och knott har vi utan dess like. I rutan får man leva med mygg, men så här illa har det inte varit så länge jag har bott här. Harrys lilla palt är aldeles galet prickig och bulig av bett :(

2010-06-18 @ 22:03:22
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha, du har fått smaka-gott-blod i dina ådror. ;) Vi har en hel del mygg här och värre blir det när man går in i skogen med hunden, men helt sjukt, jag får inga myggbett (ta i trä, ta i fucking trä!).

2010-06-19 @ 07:57:41
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0