Molo

Men Åhhhh!

Precis när jag tror att jag är botad och inte ens surfar
tradera längre så kommer Molo och förstör allt med
att släppa nya snygga print och kläder!

Astrid och Hilding började precis behöva huvor till
hösten;

   

Supersnygga Penseer skulle passa perfekt till
Pumlans lila overall och Hilding vill ha björnar
och flygplan till sin mörkbkåa lurvjacka.

 

Randiga muddbyxor vill vi också ha!
... och Penseerklänningen
... och Penseersuiten
... och björn/flygplanssuiten
... och regnbågströja
... och, och, och.



Hade Hilding varit lite mera bebis hade definitv åkt på
en sånhär fin hjälmmössa!



Is it love or what!?

Alltihop och mera finns hos Annacill.se


Kommentarer
Postat av: sofia n

Men alltså du kan ju inte hålla på att tipsa om MOLO såhär;-) åh. nu måste jag ju shoppaursäkter

2010-06-24 @ 14:14:15
URL: http://underbaravilja.blogg.se/
Postat av: Lisa

ååååh..men den där hjälmisen bara MÅSTE jag ju shoppa. FÖrstå vad fint den kommer passa till molos grå lurvoverall med lila kanter. Tack för tipset, David tackar nog dock inte lika hjärtligt ;-)



Sen är han nog dessutom glad för att vi inte har någon tjej för som vanligt fanns det gaaaaalet mycket snyggt till tjejer men klart färre klockrena fullträffar till killar.



Tur att bambiprintet är unisex så Alvin kan få sig ett sånt linne ;-)

2010-06-24 @ 14:29:21
URL: http://vidvagensande.blogg.se/
Postat av: Malin

Men ååhhh säger jag också! Har inte surfat runt och kollat in nyheterna i hopp om att jag ska hålla mig borta från shopping och så läser jag din blogg. Nu har du ju förstört allt ;) Precis som att jag inte förr eller senare hade surfat runt och kikat lite haha.

2010-06-24 @ 18:12:21
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com
Postat av: Emma

Åhhh allt är så fint! Sofia fick ju in på Asko igår, jag var såå sugen på att cykla in och dreggla men jag var så sjukt bakis ändå så jag orkade verkligen inte. Och nu måste jag vänta ääända tills på måndag, fyy!

2010-06-25 @ 06:43:36
URL: http://solouniko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0