Midsommar

Jag har vetat hela veckan att det är midsommar idag,
men fortfarande är jag lite överaskad att den kom
så snabbt!

Insåg då jag klev upp att vi fortfarande inte handlat
någon mat till senare idag då Lisa, David och Alvin 
kommer hit och firar med oss. Jag blev väldigt sugen
på gräddtårta(!) nu så jag tror det får bli en sån
också... eller kanske två eftersom Ozzy också ska
vara med.


Liten midsommarbrud.

Stackars Hilding Vilding vaknade med feber imorse,
inte för att det direkt märks på honom men han är
jobbigt varm om pannan till och från. Vet inte hur
man tvångsvilar barn men jag hoppas att han kanske
kan tänka sig att sova lite extra idag iaf. Tidigare i
veckan har han tyckt att en halvtimme om dagen är
tillräckligt mycket dagssömn för en 6-månaders. Jag
och speciellt inte Daniel som varit hemma med honom
håller inte med.


Febrig men glad.


Hilding har blivit en riktig hejjare på att ål-krypa.
Väldigt mycket kan han plötsligt nå och stoppa in
i munnen.


Astrid har snottat brorsans gåstol... men det är
svårt att gå med den.


Sitter med TVÅ leksakskorgar.


Morgonkram♥


Pumlis Pumlan.

Ha en riktigt, riktigt härlig midsommar nu!

Det ska vi ha:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Glad midsommar! :) Milla har samma fiiina klänning idag! :)

2010-06-25 @ 17:36:04
URL: http://solouniko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0