Knockad

Kan man klaga över en vanlig förkylning va?!
Näe, det kan man inte riktigt skulle jag svara själv på
samma fråga men just idag känner jag mig riktigt
hängig och jävlig. Lock för öronen, ont i halsen och
skallen full av snor som rinner konstant, till och med
ögonen rinner och så kittlar det i näsan som om man 
bara vill nysa.
Blääää!

Helst skulle jag bara vilja gå och dra något gammalt
över mig. Bädda ner mig i soffan under ett täcke och
ligga och kolla gamla serier hela dagen lång med ett
glas cola och massor av snorpapper
... men jag har svårt att se det hända.


Kommentarer
Postat av: lisa

och det låter precis som mig. Igår när jag vaknade var jag superduperglad för jag mådde nästan inge illa men sen insåg jag att jag visst hade låst käke, ont i huvudet, ont i halsen, lock för båda öronen och snor i hela skallen. Kändes dock ändå som en befrielse att slippa illamåendet så fram till lunch lyckades jag intala mig att jag faktiskt mådde superbra..men sen dog jag! Alvin har dock inte dött och han har dessutom typ slutat sova middag så den här dagen kan bli en lååååååååång dag

2010-06-04 @ 10:08:07
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0