Kalas

Idag har vi varit en sväng till Råneå på kalas. Både gott
nyttigt och väldigt mycket gott onyttigt fanns det att
välja bland. Vi blev ett barn fattigare till bilresan hem
men har vi tur så kanske det förlorade barnet återvänder 
redan imorgon.
Härligt väder. Till och med så jag blev tvungen att raka
benen imorse.



Gjorde färdigt en väldigt nyttig men dock oätbar
liten tårta sen när vi kom hem.

 

Tanken var först att brodera dit namnet med garn
så att det skulle bli lite mer "kristyr"känsla på det
hela... men jag äger varken garn eller stoppnål så
det fick bli vanlig sytråd idag istället.

Tror fortfarande att garn hade blivit mycket
snyggare, men det får jag prova någon annan gång.


Kommentarer
Postat av: Lena -Chokladmamman

Du är så himla duktig på att göra "bakelser". Jag blir väldigt inspirerad. Ska nog försöka mig på det där nån gång jag också.

2010-06-13 @ 20:29:56
URL: http://chokladmamman.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej hopp

Fick tips om din blogg från en kund.

Jättefina grejjer du syr och jag ska allt spana vidare i bloggen när jag har mer tid.

Jag tycker att det vore intressant att diskutera huruvida vi kanske kunde göra affärer?..

Dvs eventuellt att Hafva (min butik) kunde köpa in dina produkter. Allt beroende på din tid och lust och vart det hamnar i pris förstås.

Kontaka mig gärna:

[email protected]

2010-06-21 @ 13:23:36
URL: http://hafva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0