Vi bråkar...

... om barnkläder!
Men fatta så löjligt egentligen.

Fortfarande tänker jag "smått" elaka tankar om Daniel
då han tycker han är duktig som tvättar och slänger in
molo och småfolk i en maskin full av svarta t-shirts och
mörka jäkla jeans.

Jag sörjer att Astrids prästkrageklänning numera har
gråa blommor istället för vita och Hildings biltröja med
vit/svart randiga ärmar har samma pissiga färg.
-Men de är ju mörka kläder, påstår Daniel.
-NÄÄE, det VAR det inte! hävdar jag.

Skit och piss också!

Och Hildings stackars mage som tidigare idag verkat
helt återställd har tydligen fått fnatt igen för sedan
han somnade strax efter 18 ikväll har han fått vakna
gråtandes med bajs i blöjan 3-4 gånger bara nu på
kvällen och har nu därför en liten illröd liten rumpa
som svider hur mycket luftning och salva jag än
försöker laga den med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0