Sommar

Jomenvisst!

Jomenvisst är det fortfarande sommar.
Smultron är sommar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag smakade smultron för första gången igår och tyckte att konsistenten var skitskum, spottade ut direkt. Blä!

2010-07-19 @ 22:07:33
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag måste gå på smultronjakt i trädgården. Ska försöka hitta dem bortom ogräset..



Svar på din fråga är: På långsidan av sängen har jag 3 krokar främst för att jag ville ha en i mitten för att staga upp då det blir lite tungt av gardinerna. På kortsidan blir det 1 krok då jag använder mig av långsidans sista krok. Fattar du? Sen kan det vara bra att ha lååånga gardiner. Ikeas är ju bra då de ej är uppsydda eller nåt annat. Vår "låga" takhöjd motarbetar ju det där lite grann, men de täckte ju sängen iaf..

2010-07-20 @ 09:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0