Röd-shoppat

En MASSA snygga barnkläder på rea
är som farligt roligt...


Molo - Byxor Sebastiane - Minidots   Katvig - T-shirt ss - Pink/Aqua Miniapple


Molo - Fleecejacka Valencia - Lilla Spring  Molo - Klänning Coral - Girly Rainbow
Lite nya Astrid-kläder.

Prickiga Molo tights och Katvig t-shirt, fleecejacka
med fina vantfickorna och Molo regnbågsklänning.

Molo - T-shirt Robert - Cars  Molo - T-shirt Robert - Le Mans
 
Katvig - Bodysuit ss sl - Grön Miniapple  Molo - T-shirt Eddy - Woodfish
Och lite Molo och Katvig till Hilding

... som om det inte framgick av bilderna då jag är helt
tokigt könsneutral i mina klädinköp ser jag nu!;P

Alla bilder från Luckylittleme.se

Kommentarer
Postat av: Malin Karlsson

Haha... =) Jag är inte den enda

2010-07-06 @ 16:08:38
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Så mycket fint!

Kanske tur att jag har 2 flickor. Då och då blir jag allergisk mot allt gulligt rosa och så köper jag nåt blått med flygplan på haha. På babysången i höstas var det en som frågade vad pojken heter :)

2010-07-06 @ 21:44:58
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com
Postat av: Caro

Åh, jag vill också ha en woodfish-tröja till Ivar. Skulle kirra en på rean hos Elva små troll men blev snål och så går det som det går att you don't know what you got 'til it's gone och nu får jag bittert ångra det när hans storlek såklart är slut överallt. Tröjan är fin fin fiiiiin!

2010-07-07 @ 19:57:45
URL: http://kanskefemton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0