Plötsligt så händer det

Trots en massa regn mest hela dagen så cyklade jag in
till stan igår efter jobbet och date:ade med Lisa på lite
barnfri-shopping och fika. Oskar och Frida fick sig varsit
sportset med shorts, linne/tröja och gympapåse från
Lindex för 199kr styck och sen några sockar och så
lite nya kalsonger till Ozzy, men annars så shoppade
jag mest saker till MIG!
Det fantastiska är dock inte detta, utan mer färgerna
på både tunikan och linnet som jag hittade på h&M;

... brunt!
Och linnet är mörkgrönt!

Det är nog faktiskt första gången som jag shoppat kläder
i denna färgskala. Svart, vitt, grått och möjligtvis rosa
och lila brukar annars gälla.

-Är du vuxen nu? frågade Daniel när jag visade upp mina
inköp (som dessutom är i storlek s och m och inte xs som
jag annars alltid tror att jag har... även då jag är gravid
och väldigt, väääldigt mycket inte är x-small, någonstans;)

-Ja, jag tror nog faktiskt det, svarade jag.

Sen att det nästan precis exakt ser ut som kläder som min
mamma skulle köpa och går omkring i gör det nästan lite
läskigt...


Kommentarer
Postat av: Lisa

det som nästan känns mest vuxet är att du knappt ens slängde ett öga på kläder åt astrid och hilding. Istället var det glittriga klänningar, partysmink och vuxenkläder som gällde..nästan så att man kan tro att du börjar bli liiiite less på mammaledighetslivet ;-)I alla fall så låter less på mammaledighetslivet som en roligare förklaring än att du börjar bli lika gammal som våra mammor :-)

2010-07-23 @ 12:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0