Lördag

Marknad på Kronan.



Astrid tittade på hästar (små ponnys) en traktor och
flygplan och hittade en jätterolig gräsluttning som man
kunde springa upp och nedför. Frida tittade på pärlor,
Hilding var på strålande humör och jag och Daniel tittade
mest på våra fina barn.



Pumlan fick en jättefin solkeps från Florin.
Lite stor, men det är bara bra för då kan hon ha den
länge.



Efter marknaden åkte vi hem och Daniel gräddade
våfflor till lunch. Det regnade ute men efter att det
slutat så gick jag och Astrid en promenad ner till
kolonilotterna där vi hälsade på hos hönsen, fåren
och grisarna, tittade på "vovvar" som vi mötte på
vägen och Astrid plockade en blombukett till pappa.


En bomma, många bommor.

Fortfarande har vi inte köpt några nya blommor att ha
ute, men jag har iaf rensatr rabatten. THE rabatt, som i
the one and only.
Funderar på att kanske tigga lite lupiner av min mamma
som har gröna fingrar och en trädgård full av blommor,
frågan är väl bara hur länge det se skulle ta innan jag
dödar dem! Köpte ett par själv för något år sedan och
de överlevde i hela två år innen de sedan spårlöst
försvann...
Både Astrid och Hilding var snälla nog att hjälpa mig
rensa rabatten nu ikväll, så jag har mina misstankar
klara för hur de eventullet skulle kunna försvinna iår;)
Astrid tar blommorna och Hilding käkar upp jorden!

Älskling♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0