Shopping

Ja, jag gillar fortfarande shopping alldeles för mycket.

När jag fyllde år fick jag ett presentkort på Gina tricot
som jag snart tänker åka in till stan och använda upp,
bara till mig, mig, mig!
Annars är jag bara lite för bekväm just nu för att orka
böka mig speciellt långt tillsammans med två, inte 
alltid sammarbetande småttingar.

Tur att man kan shoppa på internet
... annars kanske jag hade varit rik just nu!;P


 
Mini rodini till mini Hilding på mini rea.

Och en likadan lila lurvoverall till Pumlan som Hilding har,
från Poppilopp



Hilding lär ju få dras med lila tills han blir tonåring.
När han väl växt ur sin lilla lila lurv-overall i stl 68 får
han noga ärva Astrids likadana lila lurvjacka i stl 80.
Och när den blir för liten så kom det just en ny
likadan lila lurv-overall igen, i stl 92!
(fast 92 kanske är lite litet på en 13-åring;)

Aningen överdrivet?!?
Men nääääh;)

Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

Jätte läckra kläder från Mini rodini... dock hade nog inte vitt gått att ha på Joel värst länge i denna ålder ;)

2010-01-10 @ 11:56:17
URL: http://bergstedts.blogg.se/
Postat av: sanna

shopping är bra :) man kan aldrig handla för mycket (försöker jag iaf intala mig själv, när pengarna typ jämt är slut, alldeles för fort ;).

2010-01-11 @ 09:38:37
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0