2010-01-28

Slut mjölk som vanligt, så jag och Astrid käkade yoggi
med havregryn och hårdbrödmackor med falukorv till
frukost medans vi lyssnade på Bandit 106,3 imorse.
Pumlan, våran lilla rocker, diggar Osbourne och ÄLSKAR
allt med AC/DC... Marlyn Manson inte så mycket
tydligen. Knasunge.


Astrid vid frukostbordet. Hon KAN mycket väl äta
med sked men fortfarande är det så mycket
roligare att äta med händerna ibland.


Natten blev fantastisk och idag känner jag mig tokigt
utvilad. Hilding somnade kring tolv och sov ända fram
till 04, sen vaknade jag först 06.30 nästa gång av att
jag hade ont i tuttarna. Nästan så jag hann peta lite
på lilleman innan han strax därefter vaknade på ett
strålande humör.


Hilding som sovit med superkissig blöja och kräka
på pyjamasen (också som vanligt;), fick börja dagen
med ett morgonbad.


Det var roligt att bada.


Jag har blivit världsbäst på att involvera ALLA
barnen i det mesta JAG tar mig för.
-Frida! Kan du spola upp badvatten till Hilding?
-Ozzy! Hämta en handduk!
Astrid behöver man inte ropa på, hon är alltid
med ändå. Lite tveksamt till om det hjälper mig
dock;P


Idag är båda småttingarna helt friska igen, här går
det undan i svängarna, så idag tog vi med oss Lisa in
till stan (elller om det nu var Lisa som tog med oss;)
och strosade runt mellan lite affärer i kylan innan vi
avslutade med en fika på M&P.

Det är verkligen inte ofta jag shoppar nya billiga barn-
kläder, jag erkänner. Men idag shoppade jag en
tunika med tillhörande hårband (fniss;), ett par tights
och en pyjamas till Astrid på Kappahl för totalt 124kr!


Halva rea-priset är ju nästan som gratis!

Börjar gilla kappahl/H&M/Lindex-kläderna mer och
mer ju äldre Pumlan blir. Eller nåt.
Hilding fick som vanligt ingenting.
Men han klarar sig nog ändå!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0