Gäddhäng

Nu är det officiellt. Mitt "bäst-före-datum" är definitivt
passerat. Härifrån går det bara utför!;P
Var på ett bodystep-pass nu ikväll och inte en enda
riktig armhävning orkar jag göra. Inte en enda!
Egentligen är det inte ens konstigt med tanke på att
jag helt verkar sakna muskelatur i armarna numera. 
En hel del extra hud har jag istället fått där musklerna
faktiskt förut brukade sitta.
Men WTF!?!

Sist jag beklagade mig över min totala brist i styrka
försökte min kära snälla mamma trösta mig med att
det nog säkert bara berodde på min allra senaste
nära-döden-upplevelse i och med Hildings förlossning.
-Tänk på att det tar tid för kroppen att återhämta sig,
försökte hon.
Nu undrar jag bara hur länge jag kan komma undan
med att försöka skylla på det. Ett år?!
Jag menar, det är här är ju pinsamt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hon låter som min, din mor! :)

Men åtminstone ett halvår borde man ju få på sig... eller kanske ett år... Jag flyttar gränsen hela tiden :D

2010-02-02 @ 11:14:56
URL: http://norenare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0