Ge mig vår

I form av lite kläder!

Åhh vad jag längtar efter lite sol och vår nu.
I väntan på ljuset och lite mera färger så tvingar jag
Pumlan att modella i nya vår- (eller är det kanske
mera sommar;)
jackan från H&M och Molo-mössan
med ränder.



Jag gillar inte uppvik på mössor, men jag gillar inte heller
kanten som sticker fram från den andra sidan.
Så antingen får jag fixa till det...


... eller så får hon helt enkelt ha mössan rätt väg,
med fjärilar!;)

Åhh vad jag ÄLSKAR mina i-lands-problem!


Kommentarer
Postat av: Pia - MejasMamma

Snygg jacka, likadan som meja!;)

2010-02-02 @ 18:48:32
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Ida

Jocke tycker at du skriver spännade kometarer så nu har han kollat igenom din blogg (i jakt på utbyggnads bilder så klart) och han gillar tydeligen tapeten ni har i köket.. haha innan han vet ordet av så har jag nog styrt in honnom på alla inredningsbloggar jag läser ;-)

2010-02-02 @ 19:44:28
URL: http://idassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0