Tyst.

Daniel är ledig heeela dagen idag och har åkt iväg med
båda pluttarna och lite fika för att visa upp snyggingarna
åt lite kompisar och bjuda på paj.

Själv fick jag sovmorgon och har riktigt legat och kämpat
med att hålla mig kvar i sängen när alla andra varit uppe 
för att inte kliva upp och bry mig i allt!;P

Snart ska jag åka in till stan med Lisa alldeles barnfri. 
Vet dock inte om det kommer att bli jobbigast för Daniel
eller för mig.
Tydligen har jag gått och blivit värsta kontrollfreaket som
vill ha koll på allt, hela tiden och helst ska allting också
göras på mitt sätt... eftersom det självklart är det bästa;)
... så knasigt!

Tur att jag kan börja avvänjningen redan idag med lite
shopping(garanterat;) och fika.

Det är läskigt tomt här hemma när man är alldeles,
alldeles ensammen. Tur att det är mitt på dagen annars
hade jag ju känt mig lite skrajsen nu, haha!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tror att man blir ett kontrollfreak av att oftast få ta det största ansvaret. Sker och ting måste följa ett visst mönster för att inte skapa kaos och därmed sabba all vila (läs: data tid ;)

det är ju lite fullt uppp med två pluttar. Fast nu när mina är lite större så är jag inte lika kontrollbesatt tror jag. Och så har jag ju upptyäckt at om jag lämnar hela altet på Jocke så får han ju också fixa kaoset han skapar mohaha

Ha det så roligt på stan!

2010-02-05 @ 11:32:10
URL: http://idassida.blogg.se/
Postat av: Lisa

i am on my way! Jag ska bara... Fråga mig inte vad jag gör vid datorn när jag borde typ förska ta mig ur pyjamasen istället. Nä.nu lovar jag att ta tag i det hela och ta mig mot er istället för att sitta här och slösa tid

2010-02-05 @ 11:35:37
URL: http://vidvagensande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0