Mayday mayday

Frida spyr.
Vi är under attack!

Första kräkan kom nästan helt utan förvarning kring 
18.00-tiden då jag stod redo i mina träningskläder och
precis var på väg ut genom dörren.
Så nu vet ni, helex kanske inte är helt utan kräksmitta
längre för schysst som jag var såg jag snabbt min
chans att undkomma eländet och lämnade därför
Daniel "ensam" med både barn och spytorkning.
Jag tror aldrig att det känts så skönt att komma iväg
och träna som idag.

På vägen hem passade jag på att införskaffa lite
proviant. Det känns ju tyvärr som om fler kan stå på
tur nu när magsjukan tydligen är här;P
Undra om hon i kassan misstänkte något?!



Jag och storbarnen brukar nästan alltid köra
en-för-alla-och-alla-för-en då de kommer till mag-
sjukor så nu är det väl bara att invänta hemskheten.
Fortfarande håller jag alla tummar och tår för att
småttingarna ska klara sig undan... men det kanske
är lite väl optimistiskt.

Stackars stackars Frida säger jag bara.
Jag ser INTE framemot det här.
Inte alls.



Kommentarer
Postat av: Soppa

Kram på dig ni har ju några som kan råka lyckas få det ,,

Ät peppar och hoppas på det bästa.

2010-02-07 @ 23:38:40
URL: http://thehurtig.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha, det måste ju vara den enda gången jag med glädje hade farit på gymmet. :) Hoppas ni andra slipper säger jag bara, fast risken är väl i stort sett minimal (bara för att vara lite pessimisst i dessa magsjukedagar).

2010-02-08 @ 06:24:47
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, jädrans va du slagit på stort, dom i kassan borde ju fattat! ;) Haha... Du ser, förr eller senare åker man dit.. Menmen, bara att bita ihop! =)

2010-02-08 @ 07:09:42
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anna F

Ursch inte kul, Jag jobbade på en förskola där många av barn och personal var hemma med magsjuka idag. Kändes ju jätte kul att åka dit...not..

2010-02-08 @ 17:07:46
Postat av: unique

Nä fy! Kräksjukan suger. Hoppas verkligen du klarar dig ifrån den =)

2010-02-08 @ 19:40:35
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0